Pagini

miercuri, 24 aprilie 2013

Crusaders la maraton

In acest weekend a avut loc la Cluj unul dintre cele mai importante evenimente ale anului si anume Maratonul International Cluj. O actiune la care au raspuns peste 2.000 de amatori de miscare, atat din tara cat si din strainatate. Am vazut alergatori din Kenya, am vazut seniori care aveau in jur de 80 de ani, am vazut copii care abia stiau sa umble si fugeau cu parintii de mana, am vazut oameni in scaun rotile, toti vrand sa ia parte la aceasta impresionata desfasurare de forte.

Sambata ne-am prezentat dimineata devreme la Cluj Arena, locatia de unde concurentii urmau sa-si ridice kit-urile de participare, pentru a ne pregati de o zi in care aveam sa familiarizam sute de oameni cu fotbalul american.



Am pregatit si un program de activitati pentru ca cei curiosi sa simta pe pielea lor macar o parte din experienta NFL:
  • Quarterback Challenge (Aruncarea mingii)
  • Catch the ball! (Prinde mingea!)
  • Run forest run! (Alearga cu mingea!)
  • American Football Challenge (Un circuit al tuturor activitatilor)


Duminica, dupa antrenament, am revenit la stadion pentru a lua parte la Crosul BT, alaturi de alte cateva mii de persoane pline de entuziasm.

Printre personalitatile care s-au aliniat la startul "Cursei populare" alaturi de noi in ziua competitiei au fost zânul Bancii Transilvania, primarul Emil Boc, pilotul de raliuri Marco Tempestini si probabil multi altii pe care n-am reusit sa-i reperez, dat fiind numarul foarte mare de participanti.


Toti "cruciatii"au purtat insemnele celor de la Little People Romania , asociatie cu care avem o relatie foarte buna inca de acum cativa ani. Atunci mai multi componenti al echipei au donat sange, iar din banii stransi au cumparat dulciuri si jucarii pentru acesti copii luptatori. 

Multumim clujenilor pentru receptivitatea de care au dat dovada si multumim organizatorilor pentru oportunitatea oferita !

Nu uitati ca pe 11 Mai vom evolua acasa, in Parcul Sportiv Universitar „ Prof. dr. Iuliu Haţieganu” ( sau Parcul Babes cum probabil e cunoscut de majoritatea dintre voi ), impotriva vicecampioanei Bucharest Rebels, iar pe 15-16 iunie vor avea loc finalele pe Cluj Arena.
 
Fotografiile au fost realizate de #45 Atti caruia de asemenea ii multumesc !










 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu