Pagini

luni, 29 aprilie 2013

Cluj Crusaders @ Bucharest Warriors Etapa I CNFA 2013


Dupa cateva luni de asteptare, sambata, 27 aprilie, s-a dat startul Campionatului National de Fotbal American !

Baietii au plecat spre Bucuresti vineri in jurul amiezii cu un microbuz si cateva masini mici. Unii dintre ei urmau sa se intoarca acasa imediat dupa meci, iar restul aveau sa stea in capitala pana duminica sa asiste la jocul dintre Bucharest Rebels si Timisoara 89ers.

V-as povesti cum a fost atmosfera de pe autocar, insa  am fost prins cu niste treaba pana spre seara in  Cluj si am fost nevoit sa aleg varianta trenului. Am calatorit noaptea, la cuseta, m-am sufocat de cald ce era in compartiment, am dormit pe reprize, si am avut o ora intarziere. Cam asta a fost experienta mea de pe drum, dar nici odata ajuns in Bucuresti, lucrurile n-au fost mai roz. M-am simtit ca Bear Grylls atunci cand iese din padurile amazoniene in momentul in care am facut jonctiunea cu lotul !

Meciul s-a jucat pe 30 de grade Celsius, fiind nevoie de mai multe pauze de hidratare pe parcursul jocului. S-a terminat 46-0 pentru noi, insa vreau sa remarc ambitia cu care au jucat oamenii noi ai celor de la Warriors. Se vad progresele facute intr-un timp relativ scurt si salut decizia pe care au luat-o de a se inscrie in campionat chiar daca poate mai au de lucrat putin pana sa se bata la varf. Nici noi nu eram cei mai experimentati sau cei mai pregatiti atunci cand ne-am inscris in prima editie a CNFA si luam bataie la scoruri de baschet ( feminin totusi ), insa doar prin meciuri in picioare, in campionatul autohton, se poate creste ca echipa si ne putem apropia ca si valoare de competitiile din strainatate.

Marcatorii nostri au fost, in ordinea numerelor de pe tricou, Cîrja Paul, Oltean Florin, Iftimi Alexandru, Crasnic Dan si Kun Robert. Mentionez si interceptia facuta de Pavel Florin, mare fan al filmelor cu Toma Caragiu si al statiunii Baile Herculane.

Dupa meci am cautat un resturant unde sa mancam cate ceva si am ajuns in Regie. Martor imi sunt toti de la masa cand spun ca al nostru WR, #89 Kuño, la cele 30 de kg ale sale, a curatat o ciorba de burta, o portie de cartofi cu gratar din piept de pui, salata, bere, o pizza, si primea cu drag tot ce ramanea de la ceilalti !

Spuneam ca a doua zi am mers sa asistam la celalalt meci din cadrul primei etape, cel dintre Timisoara 89ers si Bucharest Rebels. S-a jucat la baza sportiva Ion Tiriac, pe teren sintetic si s-a terminat 12-8 pentru banateni.

Din drumul spre casa merita mentionat doar sistemul inovator de ticketing pentru mijloacele de transport in comun pe care l-au implementat cei din municipiul Turda, precum si tinuta selecta pe care au adoptat-o toti soferii de autobuz. Sper ca acest model sa fie extins si in suburbiile acesei metropole (pentru ca, de ce sa nu spunem lucrurilor pe nume, exact asta e), astfel incat sa fie adoptata cat mai rapid si de Cluj Napoca.

Copyrights pentru foto Cluj Crusaders si Romulus Anghel.
Mai multe imagini de la meci
Albumul Cluj Crusaders


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu