Pagini

joi, 13 noiembrie 2014

NFL in Londra 2014 - Atlanta Falcons vs. Detroit Lions (part 1)

Si-am decis, intr-o zi, sa pun capat asteptarii ! A sosit momentul sa vad un meci de NFL pe viu ! Cea mai la indemana varianta ? Londra ! Cel mai promitator meci din Londra ? Falcons vs Linons !

Pac pac, bilete de meci, avion, decolat, aterizat, cazat (multam #29!), plecat pe centru sa nu pierd nici  o secunda din ceea ce avea sa fie una dintre cele mai misto experiente legate de sport la care asistasem pana atunci !

Trafalgar Square
Trafalgar Square, una dintre cele mai celebre piete din Londra, reunea inainte cu o zi de confruntare grupuri de entuziasti, simpatizanti si curiosi ai fotbalului american. Nu era taxa de intrare, insa erai controlat aproape ca la aeroport din motive evidente: eram eu acolo si nu se puteau risca sa patesc ceva !

Fanii Jaguars
In piata, fani, fani si iar fani ! Ai tuturor echipelor, inclusiv Jaguars (da, exact asa cum scrie, inclusiv JAGUARS !). Am si poze ca s-o dovedesc ! De asemenea, multe natii reprezentate. Britanicii erau majoritari, am auzit si accent american foarte des, dar si limba germana !

Le-am luat interviu mai multor grupuri, fani Falcons, Lions, Redskins, Packers, Steelers, interviuri pe care le puteti asculta in Episodul 8 al Crusaders Radio NFL Edition !

Steeler Nation UK
I-am intrebat pe britanici "Cum de fotbal american si nu rugby sau fotbal european?",iar raspunsurile au fost asemanatoare: "Fotbalul american e mult mai frumos!" sau "Fotbalul american castiga teren foarte rapid in Albion".

Au fost instalate tot felul de standuri care sa intretina atmosfera, toate gratuite, unde fanii puteau sa arunce la tinta, sa faca poze cu majorete sau sa incerce noul joc Madden. Am vazut chiar si un trofeu Lombardi ! Habar n-am al cui era, dar al lor sigur nu ! Coada cea mai mare era, desigur, la standul cu bere. Nu se pierde vremea la alte standuri cand este stand cu bere !

Detroit Lions
Pe scena din piata au urcat pe rand foste glorii ale NFL-ului, trupa de tobosari ai celor de la Detroit, precum si fiecare echipa, pe rand. Au inceput cu Lions, fiind echipa considerata vizitatoare. Din partea lor au venit doar cativa dintre jucatorii cu nume mai sonore (Megatron, Suh, Reggie Kardash .. aaa Bush, etc). Au primit microfonul fiecare dintre ei, la fel de pe rand, spunandu-ne noua, publicului, cat de incantati sunt sa fie in Londra si cat de mult isi doresc sa castige. Unul dintre jucatori zicea ca ii place foarte mult cum i-au primit englezii, Trafalgar avand cateva statui cu niste lei imensi, iar gazda a raspuns in aceeasi nota, replicand ca au redecorat piata special pentru ei.

In timp ce-i luam interviu unui fan prezent la eveniment, am observat niste oameni de ordine care se agitau in spatele meu. Ce se intampla ? Defilau majoretele si jucatorii celor de la Falcons! Au adus inclusiv jucatorii din practice squad! Toti trebuiau sa simta ca fac parte din acea echipa, devenita peste noapte una dintre cele mai indragite in Londra. O mica precizare totusi: Julio Jones, Matt Ryan, Roddy White, Steven Jackson si Osi Umenyiora erau intr-un grup la cativa metri inaintea "muritorilor de rand".


Am si pus mana pe Roddy White, pe pectoralul drept ! M-am ajuns sau ce ? Toti cei care vor sa dea mana cu pectoralul lui Roddy White, vor trebui sa stea la coada !

Bun ! Gata cu deliratul !

Trofeul Super Bowl
Au trecut pe acolo si "eroii" Hard Knocks 2014, printre care si Devonta Freeman. Aici s-a intamplat un moment haios. Eu luandu-l in 4 din cele 5 ligi de fantasy in care joc, l-am rugat sa mai produca si el ceva puncte, sa mai castig si eu ceva. Mi-a raspuns "ok ok man", iar in meciul din ziua urmatoare a inscris primul touchdown ! Poarta si 24 pe tricou baiatul, alb-rosu, deci e ceea ce trebuie !

Magazinul oficial NFL si cel New Era vindeau in draci, preturile fiind aceleasi ca la ei pe site.. doar ca in lire, deci aproape de doua ori mai mari! Cu toate astea, oamenii se inghesuiau, aproape la fel ca la standul cu bere ! Nah ... pan la urma cand mai ai ocazia sa-ti iei "swag" chiar de la un eveniment NFL ?

London Hornets
Am avut ocazia spre finalul zilei sa povestesc putin si cu membrii echipei London Hornets.  Oamenii pareau sa aiba "boala" pe London Blitz, probabil pentru ca-i cea mai populara echipa din urbe. Las dragilor, in doi ani de activitate e greu sa emiti pretentii, dar sper sa mai auzim de voi !

Majoretele lui Elvis
Gata prima parte !

In continuarea care va fi postata peste cateva zile va voi povesti mai multe despre atmosfera din ziua meciului si despre confruntarea in sine. Pan atunci va las in compania majoretelor din poze !

Sigur ... nu astea .. astea-s pentru Elvis #69 !





Redskins Fans !
Artistii din Trafalgar
Fani veniti din Detroit
Proprietari Green Bay Packers
Trupa de tobosari Detroit Lions










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu